• 1
  • 2
  • 3

スポンサーサイト

Category : スポンサー広告
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
Posted by LDP2 on --.--

New Facebook message platform will also energize luxury market

Category : News&Ref
さて、


FACEBOOKのメッセージングがSMSやeメールやシームレスになるというお話。
~@facebook.comのドメインに。
これはもちろんすべての分野においてということになりますが、今FACEBOOKで顧客たちとつながっているラグジュアリーブランドにもさらに大きなチャンスになると。


Facebook’s new message platform breaks down the wall between email and social media with the potential to reap significant rewards for luxury marketers who can master the ecosystem.

Because luxury brands rely on word-of-mouth, and because social media can provide a more personal touch compared to other more unidirectional modes of communication, Facebook presents valuable opportunities to build brand cachet. The social network’s messaging updates create new promotional opportunities on the platform, and at the same time represent an inflection point in the history of direct marketing strategy.


FACEBOOKの新しいメッセージのプラットフォームは「eメール」と「ソーシャルメディア」の間の壁を壊すことになる。
これはラグジュアリー市場の生態系に精通しているマーケッター達に大きな報酬を与えることにもつながる。


なぜならラグジュアリーブランドに口コミは不可欠だからだ。
そしてソーシャルメディアは他のより指向性の少ない通信手段よりもより個人的な接触を可能にする。

FACEBOOKはブランドの確固たる地位を築くあらゆる可能性を今でも持っている。
ソーシャルネットワークのメッセージングがアップデートされれば、そのプラットフォーム上でさらに新しいプロモーションの機会を生み出すことになるだろう。

そしてそれはダイレクトマーケティングの戦略という歴史の中でも大きな変化点になるであろう。





source Luxury Daily via BOF
関連記事
Posted by LDP2 on 19.2010   0 comments   0 trackback


  • password
  • 管理者にだけ表示を許可する

trackbackURL:http://lifedesignpremium.blog51.fc2.com/tb.php/354-2ebae526
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。